Ofte stillede spørgsmål

Find svar på dit spørgsmål under kundeservice

Vi kontakter dig så snart din smartphone eller tablet er repareret. En af vores kollegaer vil kontakte dig pr. telefon og informere dig om, hvornår din telefon eller tablet kan afhentes.

Hos FixPhone kan du låne en telefon, mens din egen er til reparation. Ellers har vi også mulighed for, at kontakte dig via email eller Facebook. Dette afhænger af hvordan du ønsker at blive kontaktet.

Hos FixPhone reparerer vi alle slags mobiltelefoner og tablets. Touch screen-telefoner, QWERTY tastatur telefon, tablets, mini tablets, iPods, navigation og MP3-afspillere. Du kan komme forbi vores butik med dit beskadigede produkt. Så laver vi en diagnose og giver et estimat for reparation og pris. Dvs. du ingen uventede regninger modtager.

Ja, hos FixPhone reparerer vi alle slags Apple-produkter. Det strækker sig fra de første iPhones til iPad og iPad Air, fra iPod Classic til iPod touch og fra Macbook til iMac. Vores teknikere er veluddanede inden for samtlige Apple produkter.

Ja, det gør vi selvfølgelig. Du kan altid komme forbi os med dit produkt. Vi vil diagnosticere det og fortælle dig, hvad der skal gøres. Men glem ikke at medbringe alle delene. Så længe du fortæller os hvad du har foretaget dig, kan vi forsøge at afhjælpe dig med problemet. Til tider virker internettets instrukser ikke. Hvis du f.eks. har en vandskade og har lagt den i mikrobølgeovnen, fordi du har læst at det virker på internettet, så kan vi beklageligvis ikke hjælpe.

Ja, det gør vi. Vores reperationer indebærer en garanti på 6-24 måneder alt afhængigt af forholdene. Vi arbejder med kvalitetsprodukter, kvalitet reservedele og vi garanterer dig en gode reparationer med gode reservedele. Hos FixPhone har du også 6 måneders garanti ved køb af tilbehør. Derudover er der altid 14 dages fuld retur-ret på vores tilbehør.